Informacija: phone8 677 94638 order@florisima.lt

clock
Dirbame kasdien taip pat savaitgaliais ir švenčių dienomis. Laukiame Jūsų užsakymų visoje Lietuvoje !

Naudojimosi sąlygos

1. Gėlės

Skintos gėlės, jų puokštės ar kompozicijos gali skirtis nuo pavaizduotų kataloge dėl sezoniškumo, o taip pat dėl išskirtinės gėlių savybės - nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų gėlių. Taigi, puokštė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Tačiau, mes stengiamės padaryti viską, kad gėlės ar puokštė būtų kiek galima panašesnė į tą prekę, kurią Jūs užsakėte. Taip pat mes negalime garantuoti, kad užsakymo vykdymo dieną turėsime ypatingų, egzotiškų gėlių (kalijos, strelicijos ar pan.). Šiuo atveju užsakymas mus turi pasiekti ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas. SVARBU!!! Užsakymai vykdomi tik po apmokėjimo. Jeigu turite ypatingų pageidavimų arba norite dėl ko nors pasiteirauti, prašome kreiptis į mūsų konsultantus 8 skyriuje nurodytais telefonais.

2. Mokėjimai

Užsakymą apmokėti galima pavedimu tiesiogiai į mūsų įmonės sąskaitą. Užsakymą apmokėti galite per PAYSERA sistemą (aptarnaujami visi Lietuvos bankai) . Visi mokėjimai yra apsaugoti SSL (Secure Socket Layer) raktu užšifruotu ryšiu, su sumania apsaugos nuo sukčiavimo sistema . Apmokėjimą iš užsienio galite atlikti tiesiogiai per PAY PAL sistemą. Siūlome patogų ir greitą apmokėjimo būdą mokantiems iš VISA ar MasterCard kreditinių kortelių. Mokėti galima siunčiant pinigų perlaidą per Western Union. Apmokėti galima ir atvykus į bet kurį mūsų ar mūsų partnerių gėlių saloną visoje Lietuvoje. Išsamesnį aprašymą žiūrėkite skirsnyje Apmokejimas

3. Kainos ir užsakymai

Į kainas, pateiktas internetinėje parduotuvėje, yra įskaičiuoti visi mokesčiai ( PVM ir kt.), išskyrus pristatymo mokestį Lietuvoje. Jis nurodomas pasirinkus pageidaujamą pristatymo vietą. Patvirtinę užsakymą gausite el. laišką su pilna užsakymo informacija. Prašome išsaugoti šį laišką ar bent užsakymo numerį iki užsakymo įvykdymo. Jei negavote pranešimo dėl užsakymo patvirtinimo, ilgai nesvarstę kreipkitės į mūsų konsultantus 8 skyriuje nurodytais telefonais.

4. Užsakymo atšaukimas

Užsakymus galima atšaukti prieš vieną darbo dieną iki pristatymo dienos 8 skyriuje nurodytais telefonais. Užsakymo atšaukime būtina nurodyti užsakymo (sąskaitos-faktūros) numerį, gavėjo vardą ir adresą. Praėjus atšaukimo laikui, negarantuojame mokėjimo grąžinimo.

5. Pristatymas

5.1. Visi užsakymai yra tvarkomi centralizuotai. Kiekvieno užsakymo vykdymo kontrolė yra priskiriama vienam darbuotojui. Tai garantuoja maksimalią darbo kokybę ir kliento poreikių tenkinimą.


5.2. Kliento užsakymas yra pradedamas vykdyti tik klietui atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes ir paslaugas.


5.3. Užsakymai yra pristatomi kliento pageidaująmą dieną, septynias dienas per savaitę, nuo 8 val. iki 20val. visoje Lietuvoje. Klientui pageidaujant užsakymai gali būti pristatomi anksti ryte (nuo 6 val. iki 8 val.) arba vėlai vakare (nuo 20 val. iki 22 val.), tokiu atveju yra taikomas dvigubas pristatymo mokestis.


5.4. Pildydamas pristatymo formą klientas privalo pasirinkti pageidaująmą pristatymo laiką iš pateiktų užsakymo formoje (ryte 8:00-12:00 / dieną 12:00-16:00 / vakare 16:00-20:00). Klientas pageidaudamas tikslesnio pristatymo laiko turi kreiptis į mūsų konsultantus telefonu +370 5 215 95 38 (Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00).


5.5. Muzikinis gėlių pristatymas vykdomas tik Vilniaus mieste, Vilniaus raj., Kauno mieste, Kauno raj. ir Klaipėdos mieste. Klientas norėdamas užsisakyti muzikinio gėlių pristatymo paslaugą į kitus miestus ar rajonus privalo kreiptis į mūsų konsultantus telefonu +370 5 215 95 38 (Darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00).


5.6. Klientas apie priimtą užsakymą, o taip pat apie įvykdytą pristatymą, yra informuojamas elektroninio pašto adresu, nurodytu pildant užsakymo formą.


5.7. Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjo nurodytą įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme. Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams ir kt.).

5.8. Tuo atveju, jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris, mūsų kurjeris bandys pristatyti antrą kartą vėlesniu laiku. Po nesėkmingo antro bandymo, Jūs būsite informuotas telefonu arba elektroniniu paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti. Kurjeris yra įpareigotas palikti pranešimą apie siuntinį gavėjui. Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.

5.9. Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas arba nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris.

5.10. Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.

5.11. Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.

5.12. Pristatymo kaina Vilniuje - 9 Eur, Kaune - 8 Eur, kituose Lietuvos miestuose - 12 Eur, Lietuvos miesteliuose, gyvenvietėse, vienkiemiuose –18 Eur, Neringoje-65 Eur.

6. Pristatymas užsienyje

Esame pasaulinio tinklo „INTERFLORA“ partneriai, todėl galime įteikti gėles bet kurioje pasaulio vietoje. Užsakymų priėmimas 8 skyriuje nurodytais telefonais.

7. Garantija

Mums labai svarbu, kad užsakovas būtų patenkintas užsakymo įvykdymu. Garantuojame, kad visi užsakymai bus vykdomi profesionalų ir atitiks aukščiausius kokybės reikalavimus. Nusiskundimai priimami 8 skyriuje nurodytais kontaktais. Pristatytam produktui taikoma 12 valandų kokybės garantija po pristatymo, jeigu jo laikymo sąlygos atitinka minimalius reikalavimus (gėlės pamerktos vazoje, patalpos temperatūra neviršija 25C, nėra skersvėjų). Gėlės arba augalai, dėl kurių pareiškiamos pretenzijos, bus pakeisti kitu produktu, jei per šį laiko tarpsnį jie bus grąžinti į parduotuvę.

8.Gėlės ir alkoholis

Gėlės ir alkoholiniai gėrimai Pirkėjui gali būti pristatomos po 8 val. ir iki 22 val., išskyrus rugsėjo 1 d., kurią alkoholiniai gėrimai nėra pristatomi.
Alkoholinius gėrimus, kurie yra aprašyti Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatyme, Pirkėjas (fizinis asmuo) gali užsisakyti, tik jei jam yra ne mažiau kaip 18 (aštuoniolika) metų ir jis yra blaivus.

Atsiimatis asmuo privalo pateikti asmens dokumentą, liudijantį jo amžių. Tuo atveju jeigu atsisakoma pateikti asmens dokumentą arba atsiimančiam asmeniui nėra pilnų 18 metų, alkoholiniai gėrimai neperduodami jam, tačiau užsakymas laikomas įvykdytu ir pinigai užsakovui negrąžinami.

Juridiniai asmenys alkoholinius gėrimus gali užsisakyti ir įsigyti tik reprezentacinėms reikmėms ir kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams.

Alkoholiniai gėrimai ir kitos prekės yra pristatomi užsakovo nurodytam asmeniui, vadovaujantis Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymu ir Mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais taisyklėmis.

Užsakymai su alkoholiu Vilniaus mieste ir rajone priimami ir pristatomi tą pačią dieną,
kituose Lietuvos miestuose -sekančią dieną ir vėliau.

Primename, kad vartodami alkoholį rizikuojate savo sveikata, šeimos ir visuomenės gerove.

9. Kontaktai

UAB "Floristas" Gėlių salonas "Florisima" Įmonės kodas 124204998 Antakalnio g. 38, Vilnius tel. +370 5 215 95 38; el.p. daiva@florisima.lt Darbo laikas Pirmadienis-Penktadienis 8-17 val. Ne darbo laiku +370 687 74101.